Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
ЗІ
Кафедра:
Кафедра САПР

Інформація про роботу

Рік:
2010
Тип роботи:
Звіт до лабораторної роботи
Предмет:
ОБД

Частина тексту файла

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ ТА НАУКИ УКРАЇНИ Національний університет “Львівська політехніка” Кафедра САПР ЗВІТ до лабораторноі работи № 3 Реалізація ієрархії в мові С++. Просте успадкування. з курсу " Методи та засоби об’єктно-орієнтованого проектування " 1. МЕТА РОБОТИ Метою даної роботи є ознайомлення з реалізацією ієрархії класів в мові програмування С++ на основі простого успадкування. 2. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА Фундаментальна концепція об’єктно-орієнтованого програмування і проектування полягає в тому, що програма інтерпретується як модель деяких аспектів навколишньої дійсності. Класи в програмі представляють собою основні поняття з прикладної області, а об’єкти цих класів відіграють роль об’єктів реального світу. Існує наступна структура взаємовідносин між класами в програмі: відношення успадкування, відношення включення, відношення використання. Відношення успадкування поділяється на просте та множинне. Дана робота присвячена простому успадкуванню. Для того, щоб відобразити ієрархічні зв’язки, які виражають спільність між класами, водять поняття похідного класу і зв’язані з ним механізми мови. Похідний клас спадкує властивості базового класу. Ці відношення графічно зображають стрілкою, яка направлена від похідного класу до базового. Загальна форма для похідного класу: class derrivedclass-name : access baseclass-name { private: //... protected: //... private: //... }; Access мусить бути private, protected та public. По замовчуванню приймається private доступ.Член класу може бути закритим (private), захищеним (protected) або відкритим (public): ім’я закритого члену класу може бути використано тільки функціями-членами і друзями цього класу. Похідний клас не може доступитись до цієї частини класу: ім’я захищеного члена класу може бути використано тільки функціями-членами і друзями цього класу, а також функціями-членами і друзями класів, похідних від нього: ім’я відкритого члену класу може використовувати будь-яка функція Об’єкт може доступитися тільки до public-частини класу. Розглянемо наступну ієрархію класів: На рис.1 зображено ієрархію класів при простому успадкуванні і вказано елементи, до яких є прямий доступ (di - поля даних, mi - методи). Коли необхідно забезпечити доступ до закритої частини базового класу Х через об’єкти цього ж класу, то необхідно визначити функцію доступу у відкритій частині опису класу: //Додати в public-частину класу Х: return-type privateAccessFunction (type aVatue) { m1(); d1 = aValue; } //Додати у функцію main: //Тепер об’єкт аХ може отримати доступ //до закритої частини свого базового класу аХ.privateAccessFunction (newValue); Об’єкт public-похідного класу не має доступ до закритої частини базового класу. Якщо в класі Х визначити відкриту функцію для доступу до закритих полів через об’єкти класів, як описано вище, то ця функція успадковуватиметься public-похідним класом Y1 і може використовуватись об’єктами цього класу: aY1.privateAccessFunction (newValue); Об’єкти private і protected-похідних класів не мають доступу до ніякої частини свого базового класу. Якщо ж необхідно забезпечити такий доступ, то це здійснюється шляхом перезавантаження функції: //Додати privateAccessFunction в Х //У відкритій частині класу У2 (У3): return-type privateAccessFunction (type aValue {Х:: privateAccessFunction (aValue); } //Доступ тоді здійснюється: аУ2.privateAccessFunction (newValue); аУ3.privateAccessFunction (newValue); Останні приклади показують, як можна обійти ситуацію, коли немає прямого доступу. Але все ж таки такі речі реалізовувати без зайвої потреби не варто. Індивідуальне завдання: Для класу "INTEGER", описати два класи (public - і private - похідний). Шляхом тестування показати всі можливі механизми доступу через закриті, захищені і відкриті частини з об’єктів цих похідних класів. Текст програми: // muroslav_lab3.cpp : Defines the entry point for the console application. // #include "stdafx.h" #include<iostream> #include<stdlib.h> using namespace std; class INTEGE...
Антиботан аватар за замовчуванням

20.07.2020 12:07

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини